luni, 31 ianuarie 2011

Sarbatoare inutila!

Cum de am intrat in luma Februarie si se apropie ziua mea vertiginos vreau sa imi petrec putin timp si sa va umplu capul de tampeniile ce pot fi considerate parerile mele despre aceasta zi magica!
Sa revizualizam toate cliseele legate de aceasta sarbatoare festiva:

1. "Hai frate ca odata in an faci ...... ani! "
Daca ar trebui sa imi sarbatoresc ziua de nastere pentru acest motiv de ce sa nu sarbatoresc in cel mai fastuos mod si trecerea clasei a ....-a ? Tot o singura data in an o trec si pe aia (daca am noroc). Pot sarbatori cumpararea unei gegi in ultimul hal de groasa (eu nu imi cumpar 30 in fiecare iarna...am geci in dulap de acum 3-4 ani). Multa lume ar trebui sa sarbatoreasca la modul cel mai sincer revizia la apa calda!

2. "E ziua ta, trebuie sa zambesti! "
Din nou o porcarie. Sunt un romantic incurabil si un masochist devotat stapanei mele! Imi place sa sufar. Vreau sa stiu ca mi-am planuit o petrecere grandioasa, cu 2405827 de invitati, intr-un local perfect pentru gustul meu, cu toate drogurile pe toate gusturile, cu muzica ce-mi gadila mie ciocanelul si pe final sa ma sune frustrata mea de prietena care dintr-un motiv total stupid si absurd sa-mi spuna ca vrea sa fuga cu cel mai bun prieten al meu tocmai de ziua mea! Ce dracu satisfactie as fi avut toata ziua daca nu era prietena mea sa-mi fute filmu' ?!

3. "De ziua ta trebuie sa fii inconjurat de persoanele cele dragi! "
Asta probabil ca este singurul cliseu care este cu adevarat valid! Singura chestie ce trebuie mentionata este ca desi sunt inconjurat de multa lume care ma iubeste, apreciaza sau, in cel mai bun caz, suporta, EU SUNT SINGURA MEA PERSOANA DRAGA!
Sunt un tip ce nu ageaza deloc politeturile inutile. De ce sa vreau sa ma inconjor de persoane cu care nu ma vad mereu numai ca sa pot sa-mi torn toti banii pe gatul lor in schimbul unei afirmatii de genu' "Vai, ce bine iti sta parul azi"  sau "Wow...arati mai bine decat data trecuta cand ne-am vazut". Nu v-ati saturat ca din senin, de ziua voastra sa fiti mai frumosi, mai destepti, mai cu bun gust, mai radianti, mai etc. ?!
Anul trecut, de ziua mea, cel mai bun prieten mi-a zis ca arat de parca m-a calcat tramvaiul si m-a tarat un raton pana in barlogul lui. A fost cea mai bine cheltuita bere din acea zi!

In fiecare an, de ziua voastra, duceti-va in cel mai pustiu loc, luati-va un pachet de tigari, o bere si un mp3player! Opriti-va telefonul si stati pur si simplu o ora uitandu-va in zare. Acum spuneti-mi ca va vine sa va ridicati si sa va duceti la petrecerea lor....a voastra tocmai a avut loc!

5 comentarii:

  1. Recomand trainspotting si nu ma refer la film, asta e cadoul meu de ziua ta. A si sa ai tot ce iti trebuie, nu o sa fiu acolo sa iti dau ziare asa ca imprumuta de la cineva. Hai succes...

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut prietene...n-ai obs ca l-am pus la favorite? Dar ms oriqm, vezi k de ziua mea s-ar putea sa ajung in buc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma refeream la actiunea trainspotting, gen MP3 player, iarba, bere si o gara, pula mea te uiti la trenuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta fac de ziua mea de 3 ani incoace! Exact asa, jur!

    RăspundețiȘtergere
  5. Altceva ce iti mai poti dori... adica serios.

    RăspundețiȘtergere